Jeśli nie otrzymałeś towar bardziej niż przez 60 dni od daty jego płatności, prosimy najpierw o kontakt z nami.Oferujemy państwu zadowalające rozwiązania. 2. Jeśli znajdziesz jakieś problemy z jakością towaru po jego otrzymaniu, w ciągu 7 dni, prosimy, skontaktuj się z nami jak najszybciej, pomożemy ci rozwiązać problem. 3. Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu, możesz zwrócić go do nas. dla szybkiej wymiany lub zwrócimy ci opłatę.Koszty wysyłki i ubezpieczenia nie podlegają zwrotowi.
1. Jeśli jesteś zadowolony z naszych towarów i usług, proszę zostawić nam pięć opinię z pięknym obrazem, będziemy zadowoleni z tego. 2. Każdy problem, skontaktuj się z nami, zanim zostawić nam negatywną opinię, postaramy się zrobić wszystko, co możliwe, aby rozwiązać problem.