Pytania i odpowiedzi
Pytanie: Jak sprawdzić, czy pasuje ten produkt dla mojej maszyny, czy nie?
Odpowiedź: W różnych krajach model samochodu może się różnić.Aby upewnić się, że nasze produkty są idealnie dopasowane do twojego samochodu, prosimy uważnie potwierdzić, czy twój samochód samochodowi, podany w moim opisie produktu.Jeśli nie jesteś pewien co do wyposażenia, skontaktuj się z nami i prześlij nam zdjęcia swojego auta (zdjęcia z przodu, z tyłu i całego auta), wtedy sprawdzimy, nadaje się on, czy nie.
Pytanie: Jak mogę potwierdzić, kupił czy ja неокрашенный spoiler lub barwione spoiler?
Temat: uwaga: Proszę uważnie przeczytać parametry produktu i potwierdzić, jaki spoiler trzeba kupić.Неокрашенный produkt jest szary lub czarny lub jasny żółty podkład (w zależności od rzeczywistej dostawy, kolor jest wybierany losowo), powierzchnie malowane spojlera nie jest polerowana, więc powierzchnia spoilera może być gładkie lub mieć rysy i niektóre plamy, ale to nie ma wpływu na normalne użytkowanie, bo przed zainstalowaniem spoiler należy wypolerować i pomalować na odpowiedni kolor.Dlatego, kupując неокрашенный tylny spoiler, trzeba wypolerować i pomalować go lokalnie w odpowiedni kolor.Jeśli kupisz pomalowany na kolor czarny spoiler, można go zainstalować po raz wykluczenia.Jeśli potrzebujesz spoilery inne kolory (poza czarnym), należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i potwierdź kolor.Proszę zwrócić uwagę, że różne kraje i ten sam kolor mogą mieć niewielką różnicę w kolorze po malowaniu.Jeśli kupujący nie może go przyjąć, proszę, kup неокрашенный spoiler i pomaluj go na miejscu w odpowiedni kolor.
Pytanie: Kiedy zostanie wysłana paczka po wpłacie?
A: Zazwyczaj to trwa u nas 3 dni, aby zrobić przegląd i opakowanie i zorganizować wysyłkę.Wysyłamy towar jak najszybciej
Pytanie: czy Są w zestawie akcesoria instalacyjne?Jak ustawić?
A: Taśma czy śruby 3 m pakowane przesyłka w miarę potrzeby, niektóre części po prostu trzeba 3 m, a niektóre szczegóły są potrzebne śruby, zostaną one wysłane zgodnie z sytuacją.
Pytanie: Co mam zrobić, jeśli towar jest uszkodzony?
Temat: Proszę zwrócić uwagę: kiedy otrzymasz przesyłkę po raz pierwszy, sprawdź, czy są produkty w opakowaniach w dobrym stanie.Jeśli nic jej nie jest, można podpisać się za przesyłkę.Jeśli okaże się oczywiste uszkodzenia, proszę, nie podpisuj paczkę i udziel mi następujące informacje:
1. Należy podać pełny obraz opakowania, zdjęcia uszkodzonego towaru, a także zdjęcia wewnętrznej i zewnętrznej opakowań opakowania.
2. Najważniejsze jest to, że trzeba zapytać na poczcie, доставившее swoją paczkę dostarczyć zaświadczenie o uszkodzeniu towaru (w tym certyfikacie musi być pieczęć urzędu pocztowego i numeru śledzenia logistyki).
Pytanie: ile podatku musimy zapłacić?
PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ: Cena naszego produktu NIE ZAWIERA CŁA, PODATKI LOKALNE LUB INNE NALEŻNOŚCI PŁATNOŚCI.
Ponadto, być może, istnieje niewielka ilość paczek, które muszą być sprawdzone przez urząd celny w jakimś niekontrolowanym powodów, dlatego kupujący musi wykazać inicjatywę w celu zakończenia odprawy celnej.Proszę, nie martw się, pomożemy ci w odprawie celnej.