Pytanie: czy Mogę zmienić informacje o swoim zamówieniu?Na przykład, adres uzyskania lub zakupiony towar?
Temat: Informacje na temat zamówienia nie może ulec zmianie po złożeniu.Proszę anulować zamówienie i złożyć nowy, jeżeli informacja o zamówieniu jest niepoprawna.W przeciwnym razie przesyłka zostanie wysłana zgodnie z oryginalną informacją o zamówieniu.
Pytanie: Dlaczego moje zamówienie nie jest wysyłany z Chin?
Odpowiedź: Jeżeli po upływie 10 dni nie będzie żadnej więcej informacji o śledzeniu.Najprawdopodobniej jest to związane z problemem wewnętrznej dostawy.Aby uzyskać dodatkową pomoc, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Pytanie: Dlaczego moja paczka jeszcze "dostarczane"?
Odpowiedź: Międzynarodowa wysyłka może zająć dużo czasu, i dziękujemy za cierpliwość.Proszę, bądź pewny, jeśli nie widać żadnych aktualizacji o swojej paczce.Używamy sposoby dostawy www.alstem.pl, które mogą trwać od 15 do 60 dni.Aby uzyskać dodatkową pomoc, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Pytanie: Dlaczego mam inny produkt?
Odpowiedź: Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta bezpośrednio w celu uzyskania dodatkowego wsparcia.
Pytanie: Dlaczego mam tylko 1 produkt, podczas gdy pierwotnie został zakupiony kilka?
Odpowiedź: Jedno zamówienie może być wysłane kilka założeń, z których każda ma unikalny numer śledzenia.Proszę, śledź ich zgodnie z określonymi numerami śledzenia.Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta bezpośrednio w celu uzyskania dodatkowego wsparcia.
Pytanie: kliknąłem "Potwierdzić odbiór towaru" do otrzymania przesyłki.Co mam robić?
Odpowiedź: Nie martw się, po kliknięciu na niego przypadkowo.W każdym razie twoja przesyłka będzie wysłana jak najszybciej.Wystarczy postępować zgodnie z numerem śledzenia w celu uzyskania aktualizacji.5-gwiazdkowy ocena będzie bardzo wdzięczny po otrzymaniu przesyłki.
Pytanie: Co mam zrobić, jeśli mój nakaz zamknięty?
Temat: Proszę, złóż nowe zamówienie z wykorzystaniem bezpiecznego konta i sposobu płatności.
Pytanie: Co zrobić, jeśli produkt nie może być używany?
Temat: Proszę upewnić się, że produkt jest używany prawidłowo, zgodnie z instrukcją obsługi.Aby uzyskać dodatkową pomoc, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta bezpośrednio.
W: Ja jeszcze nie dostałem swoją paczkę, ale na stronie informacji o zamówieniu określono "dostarczona".Co mam robić?
Temat: Proszę najpierw sprawdzić informacje o paczce u lokalnej-mail.Aby uzyskać dodatkową pomoc, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Pytanie: Dlaczego moja paczka wraca?
Odpowiedź: To dlatego, że uzyskać adres lub numer telefonu są nieprawidłowe lub firma logistyczna nie może wysłać towar na adres.Proszę, skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta, jeśli problem nie został rozwiązany.